کدخبر : 18485
سه‌شنبه 15 آگوست 2023 - 12:28
فاقددیدگاه

نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد در ایلام افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد استان با ۱۱ غرفه فعال امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی ایلام افتتاح شد.

«محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در جریان افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: ۱۱ غرفه در حوزه‌های مختلف از جمله توانمندسازی افراد، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب آموزش‌های مختلف و اشتغالزایی در این نمایشگاه فعالیت دارند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مختلف سازمان‌های مردم نهاد عنوان و بر استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحبنظران در حوزه حمایت از سازمان های مردم نهاد تأکید کرد.

حسنی با بیان اینکه ۳۸۹ سازمان مردم نهاد در سطح استان فعال هستند، افزود: حوزه فعالیت این سازمان‌ها در حوزه وزارت کشور، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و بهزیستی با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، پیشگیری، خیریه، نیکوکاری، محیط زیست، منابع طبیعی، زنان و خانواده و فضای مجازی و گردشگری است.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد با مشارکت اداره کل امور  اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام از امروز به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری ایلام پذیرای علاقمندان است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.