کدخبر : 18447
شنبه 12 آگوست 2023 - 6:45
فاقددیدگاه

تونل دوم راه کربلا در بزرگراه ایلام-مهران افتتاح شد

تونل دوم راه کربلا و ۹۳ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و ۶ دستگاه پل بزرگ با حضور وزیر راه در بزرگراه ایلام_مهران افتتاح شد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در آیین پایان عملیات احداث  تونل شماره ۲ راه کربلا واقع در بزرگراه ایلام – مهران، اظهار کرد: با وجود اینکه عقب افتادگی بسیار زیاد است اما طی دو سال اخیر کارهای زیادی در استان ایلام انجام شده است .

وی  با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های منابع، از استاندار، مدیران استانی و پیمانکاران که صبورانه تلاش کردند قدردانی می کنم، تصریح کرد: محور ایلام – مهران شاهراه اصلی اربعین است  و برای اربعین ۳ هزار میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده است که بخشی از آن در ایلام هزینه می شود.

۶۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، نیز در این مراسم اظهار کرد: به لطف خدا و تلاش‌های دولت سیزدهم و انقلابی، تحول خوبی در مقیاس ملی در استان ایلام ایجاد شده و از قِبل این تحول، بسیاری از راه‌های استان توسعه پیدا کرده و یا در دست اقدام است و به برکت عتبات عالیات و اربعین تحول خوبی در استان ایلام ایجاد شده است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در طی کمتر از دو سال، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین و زیرساخت‌های آن هزینه شده که ۴ هزار آن مربوط به زیرساخت‌های راه اربعین است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت های مردم استان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: این استان ۱۶ سال از توسعه یافتگی عقب ماند و نیازمند توجه بیشتر است.

وی در پایان با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان در آینده‌ای نزدیک نیز گفت: به لطف خدا و برکت دولت مردمی، کارهای بزرگی شده و مصوباتی از پیش تعیین شده که با حضور ریاست محترم جمهور اعلام خواهند شد که از نظر ریالی و کیفی مصوبات بسیار خوبی است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.