کدخبر : 18378
یکشنبه 30 جولای 2023 - 6:45
فاقددیدگاه
راهداری استان ایلام؛

زیرساخت‌های پایانه برکت در مرز مهران تا اربعین تکمیل می شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از اقدامات زیرساختی انجام شده در پایانه مرزی مهران برای سهولت در تردد زائران قبل از ایام اربعین پیش رو خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور با بیان این خبر اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی و دیوار کشی سایبان ضلع شمالی پایانه برکت تکمیل شده و کار نصب احداث سردرب این پایانه ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

چشمه خاور با اشاره به مراحل پایانی احداث جایگاه استقرار شرکت‌های حمل و نقل مسافر یادآور شد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مراحل نهایی تکمیل شدن است.

وی تاکید کرد: احداث ساختمان محل استقرار نیروهای خدمات‌رسان، نظارت و کنترل پایانه برکت نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام افزود: حصارکشی پیرامونی پایانه برکت با ۴۰ درصد پیشرفت، پروژه بهسازی، اجرای بیس و آسفالت محوطه پایانه برکت نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و احداث زائر سرا به مساحت ۱۰۸۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است.

وی از احداث ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد خبر داد و گفت: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی پیش ساخته نیز در دست اجرا است.

چشمه خاور احداث سکو و سایبان جداکننده محوطه مسافری از محوطه اتوبوس با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و اصلاح شبکه توزیع برق (نصب ۸ عدد ترانس برق) را از دیگر اقدامات انجام شده در این پایانه مرزی بیان کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.