کدخبر : 18294
دوشنبه 17 جولای 2023 - 8:57
فاقددیدگاه

بهره برداری از طرح آبرسانی روستاهای چوار در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در چوار تا هفته دفاع مقدس خبر داد.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام یکشنبه در بازدید از روند آبرسانی به روستاهای شهرستان چوار گفت: پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

سردار جمال شاکرمی افزود: روند پیشرفت خدمات رسانی سازمان بسیج سازندگی در قالب پروژه های بسیج آبرسانی در روستاهای شهرستان چوار قابل قبول است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: در زمینه آبرسانی تاکنون در روستاهای شهرستان چوار، ۴ باب مخزن آب با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب ، ۶۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب و بهسازی یک چشمه آب، با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان به منظور دسترسی ۱۷ روستای این شهرستان به آب شرب سالم و پایدار اجرا شده است.

وی یادآور شد: این طرح بزرگ با مشارکت آبفای استان در حال انجام است و بسیج سازندگی نیز با برنامه ریزی دقیق و با تلاش شبانه روزی در حال انجام تعهدات مربوط به خود است.

سردار شاکرمی تصریح کرد: در صورتی که آبفای استان سهم خود را در این پروژه به موقع و همپای بسیج سازندگی به انجام برساند در هفته دفاع مقدس در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

طرح بسیج آبرسانی با عنوان «انقلاب خدمت» در ۱۲۸ روستای استان ایلام با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت به منظور کاهش تنش‌های آبی استان در حال انجام است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.