کدخبر : 18291
شنبه 15 جولای 2023 - 9:01
فاقددیدگاه

تولید و ذخیره‌سازی روزانه ۴ هزار قالب یخ در ایلام برای ایام اربعین

جانشین ستاد اربعین ایلام با بیان اینکه دو کارخانه یخ شهر ایلام ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار و در مجموع ۴ هزار قالب یخ را دارند، گفت: یخ‌های تولید در ایام اربعین امسال برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) ذخیره‌سازی خواهد شد.

به گزارش جامک به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، جانشین ستاد اربعین ایلام، روز گذشته، ۲۳ تیرماه، در جریان بازدید از دو کارخانه یخ و سردخانه کوهسار شهر ایلام گفت: ۲ کارخانه یخ شهر ایلام ظرفیت تولید روزانه ۴ هزار قالب یخ دارند.

وی افزود: هر یک از کارخانه‌های یخ شهر ایلام ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار و در مجموع ۴ هزار قالب یخ دارند که در ایام اربعین امسال برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) تولید و ذخیره‌سازی خواهد شد.

جانشین ستاد اربعین استان ایلام با تأکید بر رعایت موارد بهداشتی و لزوم نظارت مستمر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بر فعالیت این کارخانه‌ها و سردخانه، اظهار کرد: از ظرفیت سردخانه کوهستان شهر ایلام نیز در ایام اربعین برای دپوی یخ و آب معدنی استفاده خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در جریان این بازدید گفت: به‌زودی ۵۰ تن برنج، ۲۰۰ هزار کنسرو، ۲ نانوایی سیار، ۲ دستگاه یخ‌ساز و ۲ دستگاه لیفتراک برقی برای خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین امسال، توسط این ستاد وارد استان خواهد شد و از امروز، ۲۴ تیرماه نیز ذخیره‌سازی یخ در سردخانه‌ها آغاز می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.