کدخبر : 18201
چهارشنبه 28 ژوئن 2023 - 6:39
فاقددیدگاه
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول خبر داد؛

آتش سوزی ۵۰ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری عامل آتش سوزی بیش از ۵۰ هکتار از مزارع کشاورزی و باغات در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مظفر مهدیخانی عصر سه شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی گسترده در مزارع وباغات یکی از روستاهای تابعه بخش زاگرس، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد بیش از ۵۰ هتکار از مزارع کشاورزی و باغات دچار حریق شدند. فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با بیان اینکه این حادثه خسارات جانی به همراه نداشته، تصریح کرد: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، یک نفر از اهالی همان روستا حین پاکسازی علف‌های هرز اطراف محل سکونت خودباعث آتش سوزی شده است.

سرهنگ مهدیخانی با اشاره به اینکه متهم پس از شناسایی وهماهنگی با مرجع قضائی دستگیر شد ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در خاتمه به مردم توصیه کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان وخشک شدن مزارع و علف زارها و فصل برداشت غلات از افروختن آتش در این نقاط خودداری کنند چرا که کوچک‌ترین سهل انگاری می‌تواند زحمات کشاورزان زحمت کش را به باد خواهد می‌دهد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.