کدخبر : 18123
چهارشنبه 14 ژوئن 2023 - 9:46
فاقددیدگاه

تیراندازی در ایلام

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از تیراندازی در ایلام خبر داد.

در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی، نزاع و درگیری در یکی از محلات شهر ایلام، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی در ایلام خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی، جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام  ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات شهر ایلام، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد دو خانواده به دلیل اختلافات شخصی باهم درگیر شده، که ۴ نفر در این نزاع زخمی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام  با اشاره به اینکه با اقدامات پلیسی صورت گرفته ۴ نفر از عاملان اصلی این درگیری در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند، بیان کرد: مجروحان این درگیری توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل که حال عمومی آنها رضایت بخش گزارش شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام  با اشاره به اینکه از آنها ۲ قبضه سلاح غیرمجاز به کار رفته در تیراندازی کشف شده است، گفت: متهمان پرونده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.