کدخبر : 18091
چهارشنبه 7 ژوئن 2023 - 23:17
فاقددیدگاه

کشف انبارهای عرضه خارج از شبکه مواد خوراکی در چوار

فرمانده انتظامی ایلام از کشف انبار و معرفی چهار متخلف عرضه کننده خارج از شبکه مواد خوراکی در شهرستان چوار به دستگاه قضا خبر داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: چهار نفر متخلف که در شهرستان چوار اقدام به عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه ماده خوراکی کنسرو رب گوجه فرنگی کرده بودند بعد از شناسایی و تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار جمال سلمانی توضیح داد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش ماده خوراکی رب گوجه فرنگی خارج از شبکه توزیع در انباری خارج از محدوده شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان چوار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: در این انبارها با ورورد ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی و با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت، و ادارات صنعت معدن و تجارت و جهادکشاورزی شهرستان چوار به موضوع و پس از بازدید انبارهای محل توزیع، مشخص شد چهار نفر سود جو و فرصت طلب اقدام به خرید و نگهداری مواد خوراکی می کنند.

وی یادآور شد: متهمان اقلام را بدون ثبت در سامانه های فروش وزارت صنعت معدن و تجارت و به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع با سود هنگفت روانه بازار می کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه اجناس غیرمجاز این انبارها با همکاری دستگاه های مربوطه جهت سیر مراحل قانونی جمع آوری شد، بیان کرد: ارزش کالای کشف شده از این انباری ها بالغ بر چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار سلمانی تصریح کرد: پلیس در سال مهار تورم و رشد تولید با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود معیشت و سلامت مردم را به خطر بیندازند قاطعانه برخورد می کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.