کدخبر : 18054
شنبه 3 ژوئن 2023 - 7:29
فاقددیدگاه

واگذاری کالابرگ الکترونیکی به مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: طرح برگ الکترونیکی کالابرگ مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی آماده واگذاری است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: طرح برگ الکترونیکی برای مددجویان کمیته امداد دهک های یک تا سه درآمدی برای خرید ۱۱ قلم مواد غذایی از هفته اینده آغاز می شود.

رضا طاهری افزود: این طرح با همکاری وزارت، کار و رفاه اجتماعی انجام می گیرد که از این کالابرگ مددجویان می توان نسبت به تهیه و خرید ۱۱ قلم کالای مصرفی مشخص شده اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تصریح کرد: در این طرح یارانه اعتباری خانوارهای دهک های درآمدی ۱- ۲ و ۳ مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از۷۰ درصد یارانه و معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است و خانوارهای واجد شرایط این طرح می‌توانند در صورت نیاز یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی شود و همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده است.

طاهری یادآور شد: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات( ماست پرچرب پگاه)، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانواده های مشمول طرح است.

وی در ادامه گفت: تعداد ۶ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می شود تا مددجویان ساکن در این مناطق از خدمات کالابرگ الکترونیکی بهره مند شوند.

طاهری گفت: همه خانوارهای مشمول طرح با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری # ۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مشخص می شوند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.