کدخبر : 18014
شنبه 27 می 2023 - 14:32
فاقددیدگاه

تیم فوق تخصصی موسسه پزشکی محکم وارد ایلام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تیم پزشکی فوق تخصصی ناهنجاری های مادرزادی اطفال موسسه خیریه محکم تهران برای ویزیت و درمان بیماری های مادرزادی وارد این استان شد.

جاسم محمدی اظهار داشت: موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی (محکم) متشکل از ۲ متخصص ارتوپد و ۲ جراح اطفال دقایقی پیش وارد ایلام شد.

وی افزود: این موسسه ۱۱ مرتبه تاکنون به استان ایلام سفر کرده و طی سال های اخیر توانسته خدمات شایان توجهی را به بیماران ارائه دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه این تیم پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام تا روز چهارشنبه هفته جاری مستقر می شوند، یادآور شد: امروز بیش از ۱۲۰ بیمار با ناهنجاری‌های مادرزادی در بیمارستان امام خمینی (ره) معاینه می‌شوند.

دکتر محمدی بیان کرد: ۶۵ نمونه جراحی به احتمال زیاد خواهیم داشت که این جراحی‌ها به صورت رایگان انجام و تمام امکانات جراحی را در اختیار این جراحان و متخصصان قرار مب دهیم.

مسئول گروه اعزامی تیم پزشکی فوق تخصصی ناهنجاری های مادرزادی اطفال موسسه خیریه محکم تهران هم در این خصوص گفت: این موسسه سال ۱۳۸۴ تاسیس و تاکنون هزینه‌های درمانی ۳۷ نوع ناهنجاری‌های مادرزادی را تحت پوشش و هزینه های درمانی این کودکان را با کمک خیرین پرداخت کرده است.

دکتر صلاح‌الدین دلشاد تاکید کرد: این گروه پزشکی علاوه بر جراحی اطفال بیماران دچار ناهنجاری قلبی، مغز و اعصاب، ارتوپدی ، اورولوژی و غدد مترشحه داخلی (اندوکرین) را تحت پوشش قرار داده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.