کدخبر : 18001
چهارشنبه 24 می 2023 - 8:07
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

سوم خرداد مظهر نصرت الهی در دوران دفاع مقدس است

استاندار ایلام گفت: حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر، نمادی از نصرت الهی و یادآور حماسه‌آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان ایران اسلامی است.

«حسن بهرام‌نیا» در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: بی شک، سال‌روزحماسه‌ی آزادسازی خرمشهر، نمادی از نصرت الهی و یادآور حماسه‌آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان ایران اسلامی است که حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک مقدس این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

وی درادامه این پیام آورده است: حماسه‌ی سوم خرداد پس از ۵۷۵ روز اسارت و در اشغال دشمن بودن، ایران را یکپارچه غرق در شادی و غرور کرد. حماسه‌ای عظیم و ماندگار که حقیقتا مرور آن صحنه‌های شگرف و پر از شور و شعف دلاورمردی‌های رادمردان عرصه‌های دفاع و رزم با هیچ زبان و بیانی قابل وصف نیست که حضرت امام‌خمینی(ره) بنیان‌گذار نظام جمهوری‌اسلامی، آن حماسه را«فتح الفتوح» نامیدند و فرمودند: «فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود. خدا خرمشهر را آزاد کرد.»

در پیام استاندار ایلام آمده است: مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) همچنین در ارتباط با این حماسه‌ی ماندگار فرموده‌اند:«در فتح خرمشهر، نیروهای مسلح، با هماهنگی شگفت‌آور، پیچیده‌ترین تاکتیک‌ها را عمل کردند و روز فتح خرمشهر برای همه‌ی ما و برای تاریخ ما و آینده‌ی ما یک نمونه‌ی درس‌آموز و عبرت‌آموز است»  و امروز نکوداشت این رخداد بزرگ تاریخی در حقیقت، تقدیر از جانفشانی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم عزم و اراده‌ی دفاع از ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل زورگویان عالم است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.