کدخبر : 17977
یکشنبه 21 می 2023 - 7:50
فاقددیدگاه

بررسی مسمومیت های اخیر شهرستان بدره در دادگستری استان ایلام

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: با توجه به تمرکز دشمن بر شهرستان بدره در ماه های اخیر، بایستی مسمومیت ها در این شهرستان جدی تلقی و هشدار های بهداشتی افزایش یابد.

جلسه بررسی مسمومیت های اخیر در شهرستان بدره به ریاست عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و رییس آب و فاضلاب شهرستان بدره در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری استان برگزار شد.

علی‌ محمدی در این جلسه با بیان اینکه امنیت دستوری ایجاد نمی شود و حساسیت مسئولین را می طلبد گفت: راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی و ایجاد تنش در جامعه است و در ماه های اخیر این هدف از طریق ایجاد ناامنی روانی در جامعه دنبال شده است.

 وی افزود: دشمن ماه هاست برای کشور و حتی شهرستان ها برنامه دارد و این موضوع حساسیت بیش تر، نظارت مضاعف، اشراف کامل اطلاعاتی و انجام دقیق وظایف را از سوی مدیران و مسئولین مربوطه اقتضا می کند. 

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: با توجه به تمرکز دشمن بر شهرستان بدره در ماه های اخیر، باید مسمومیت های اخیر این شهرستان جدی تلقی شود و به همین خاطر مسئولین باید نسبت به انجام وظایف قانونی خود حساس بوده و با دقت عمل کنند و هشدارهای بهداشتی باید نسبت به قبل صد در صد افزایش یابد و مسئولین اداره بهداشت باید بر تامین آب آشامیدنی و میوه ها، سبزیجات و نحوه مصرف بهداشتی آنها نظارت داشته و با ارایه آموزش های لازم در تمامی شهرستانها، جامعه را نسبت به این موضوع حساس کنند. 

 عالی ترین مقام قضایی استان در پایان گفت: کماکان موضوع مسمومیت های اخیر شهرستان بدره با حساسیت در دستگاه قضایی پیگیری شده و علت حادثه و رفتار همه مدیران در این خصوص مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، رییس اداره آب شهرستان بدره و سایر مسئولین بدره به بیان نظرات کارشناسی و نقطه نظرات خود در خصوص این موضوع پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.