کدخبر : 17902
پنج‌شنبه 11 می 2023 - 21:26
فاقددیدگاه

پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان ایلامی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: از سال ۱۳۹۵ با تأسیس صندوق ولایت در ایلام بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان این استان پرداخت شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: از سال ۱۳۹۵ با تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان ایلام بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شده است.

رضا طاهری افزود: بیش از ۳۱ هزار نفر از مددجویان و نیازمندان استان از این میزان تسهیلات استفاده کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ادامه داد: در سال گذشته ۵۴ درصد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده به نیازمندان استان در بخش های حمایتی و درمانی و همچنین ۳۶ درصد از این میزان اعتبار در زمینه های اشتغال آفرینی و ۱۰ درصد نیز در زمینه کمک به خرید و تأمین مسکن نیازمندان استان هزینه شده است.

طاهری خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان ایلام از ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار ، ۲۲ هزار سالمند، ۱۷۰۰ بیمار زمین گیر و ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند حمایت می کند.

این مقام مسئول با اشاره به این که افراد ذکر شده جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه در اولویت قرار دارند،گفت: بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت در پرداخت این تسهیلات قرض الحسنه با نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی در ایلام همکاری دارند.

طاهری در پایان گفت: در ۵ سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان استان از این تسهیلات برخوردار شده اند.

وی با اشاره به اینکه سمت و سوی خدمات کمیته امداد به نیازمندان استان بیشتر به سمت کمک های قرض الحسنه ای است و تاکنون بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان از سوی خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سپرده گذاری شده است، افزود: از افراد نیکوکار با تمکن مالی دعوت می کنیم که با سپرده گذاری در این صندوق، کمیته امداد را در پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان همراهی نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.