کدخبر : 17876
دوشنبه 8 می 2023 - 7:38
فاقددیدگاه

۲۵۰ هزار نفر در ایلام تمدید رایگان بیمه سلامت شدند

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: اطلاعات بیمه بیش از ۲۵۰ هزار نفر بیمه شده این سازمان در استان به صورت رایگان تمدید شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: بدون شک برای سایر دهک‌های درآمدی بر اساس مصوبه جدید، حق بیمه پلکانی تعریف شده و افرادی که دهک درآمدی آنها مشخص نشده، می‌توانند تا تعیین وضعیت دهک درآمدی پوشش بیمه‌ای یک ماهه را دریافت نمایند.

نورالدین رحیمی با اشاره به این که سازمان بیمه سلامت ایران از اقشار محروم حمایت می کند افزود: افراد کم درآمد بر اساس آئین نامه ارزیابی وسع شناسایی و با معرفی بیمه گذارانی که بیمه شدگان محروم نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش دارند از طریق صندوق روستاییان بیمه شدگان محروم شناسایی شده و این اقشار به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: بیمه سازمان سلامت ایران اطلاعات بیمه‌ای بیش از ۲۵۰ هزار نفر تا پایان فروردین سال آینده را تمدید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان برای صدور و تمدید اعتبار پوشش بیمه نیست.

رحیمی گفت: از این تعداد نزدیک به ۲۹ هزار و ۱۰ نفر جزو سه دهک اول صندوق بیمه سلامت همگانی و بیش از ۱۲ هزارو ۲۸۷ نفر مددجویان کمیته امداد و نزدیک به ۲۸۹ هزار و۷۰۳ نفر بیمه شده روستایی هستند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.