کدخبر : 17858
شنبه 6 می 2023 - 7:19
فاقددیدگاه

با افزایش غیر قانونی کرایه ماشین آلات سنگین در ایلام برخورد می شود

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام گفت: برخورد با افزایش خودسرانه کرایه ماشین آلات حمل نخاله‌های ساختمانی، جرثقیل، تراک میکسر و دیگر ماشین آلات عمرانی و راه سازی در استان ایلام تشدید خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: نظارت و برخورد با افزایش خودسرانه کرایه ماشین آلات حمل نخاله‌های ساختمانی، جرثقیل، تراک میکسر و دیگر ماشین آلات عمرانی و راه سازی در استان ایلام تشدید خواهد شد.

مهدی کاکاخانی افزود: هرگونه  افزایش نرخ کرایه ها غیر متعارف و غیر قانونی تخلف محسوب می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام ادامه داد: در این راستا متخلفین با تشکیل پرونده و اعمال جرایم سنگین به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

کاکاخانی با بیان اینکه  واحدهای صنفی و صاحبان کسب و کار نمی توانند خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دهند،گفت: همچنین باید متذکر شد که اگر صاحبان ماشین آلات عمرانی و راهسازی  درخواست افزایش قیمت دارند باید از راه های  قانونی اقدام کرده و تا هنگامی که افزایش قیمت کالا و یا خدمات از سوی مرجع رسمی تایید نشود نمی توانند ان را اعمال نمایند.

وی ادامه داد: قبل از تایید مراجع رسمی و اعلام آن دریافت هرگونه وجه اضافی از نظر بازرسین اداره کل صمت  تخلف گرانفروشی محسوب  بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به  دریافت اخبار از تصمیم صاحبان ماشین آلات عمرانی و راهسازی برای افزایش کرایه ها در روز گذشته تیم های ویژه کارشناسی تعیین  شده و از فردا به صورت ویژه بر نحوه دریافت قیمت‌ها نظارت بیشتری صورت خواهد گرفت.

کاکاخانی  در پایان گفت: از همه هم استانی های عزیز تقاضا داریم هرگونه تخلف را  از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.