کدخبر : 17843
سه‌شنبه 2 می 2023 - 7:28
فاقددیدگاه
به مناسبت روز کارگر:

۱۴ کارگر نمونه استان در بخش‌های مختلف مورد مورد تجلیل قرار گرفتند

به مناسبت روز کارگر و به منظور گرامیداشت روز کارگر، با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام از کارگران نمونه استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف با اهدای لوح تجلیل شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در این آیین ضمن گرامیداشت روز کارگر، گفت: ۱۴ هزار شهید کشور از قشر زحمتکش و پُرتلاش کارگران هستند که از این تعداد ۵۰ نفر این شهدای کارگر از استان ایلام است.

محمد سبحان حسنی افزود: ۱۴هزار شهید کارگر در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از حریم ولایت جان خود را تقدیم کردند که این نشانگر ولایتمداری و علاقمندی کارگران زحمتکش به انقلاب و نظام است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به کارگران در کشور، گفت: معیشت، امنیت شغلی، ایمنی کار و رفاهیات، بهداشت و درمان و بیمه همواره از مطالبات کارگران است که بخشی از این مطالبات مورد توجه قرار گرفته و برطرف شده است.

حسنی با اشاره به تلاش و اهتمام کارگران در کشور نیز خاطرنشان کرد: به جامعه کارگری استان افتخار می کنیم چراکه نخبه های کارگر زیادی در حوزه صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه ها داریم که باید قدردان آنان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: کارگران باعث رشد و ترقی هر جامعه می‌ شوند و مزدی که از مسیر تلاش آنان حاصل می شود ارزشمند ترین و پاک ترین روزی حلال است.

وی در پایان به دیدار استاندار ایلام و با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این دیدار در پی خواست دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام از وزیر برای تکمیل دو ورزشگاه مختص کارگران در ایلام و دهلران، وزیر برای این درخواست قول مساعد دادند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.