کدخبر : 17837
سه‌شنبه 2 می 2023 - 7:23
فاقددیدگاه

کبابی های روستای مهدی آباد در ایلام پلمب شدند

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: با دستور دادستان مرکز استان تمامی کبابی های مهدی آباد که از چوب درختان جنگلی جهت پخت کباب استفاده می کنند پلمب و تا تغییر سوخت مورد نیاز از چوب به گاز، حق فک پلمب ندارند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: با توجه به اینکه پدیده های غیر طبیعی و مخرب حاکی از دخالت بیش از اندازه توسط  بشر در طبیعت وجود دارد انسان ها ناخواسته مرگ تدریجی خود و نسل های آتی را رقم می زنند.

ابراهیم پیرزادیان افزود: این تخریب های صورت گرفته منابع طبیعی به دست بشر بیش از سلاح های آتشین حیات انسانها را تهدید می کند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ادامه داد: در راستای حفظ جنگل ها  و عرصه های طبیعی و جلوگیری از قطع بی رویه درختان، امروز با حضور امیری مقدم معاون دادستان، فرماندهی نیروی انتظامی و نیروهای تحت امر، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و مجموعه یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایلام و با دستور دادستان مرکز استان تمامی کبابی های مهدی آباد که از چوب درختان جنگلی جهت پخت کباب استفاده می کنند پلمب و تا تغییر سوخت مورد نیاز از چوب به گاز، حق فک پلمب ندارند.

پیرزادیان خاطر نشان کرد: قبل از این اقدام از طریق رسانه های عمومی به صورت شفاهی و ابلاغ کتبی به متصدیان کبابی های مذکور اطلاع رسانی شده بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.