کدخبر : 17777
چهارشنبه 19 آوریل 2023 - 19:40
فاقددیدگاه
امام جمعه ایلام:

سازمان بازرسی برای پیگیری مطالبات مردم از ادارات تلاش کند

امام جمعه ایلام گفت: سازمان بازرسی برای پیگیری مطالبات مردم از ادارات تلاش کند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در دیدار با بازرس استان ایلام اظهار داشت: باید در خدمت‌رسانی به مردم و کار اخلاص وجود داشته باشد و تلاش شود چهره نظام اداری اسلامی نشان داده شود.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در مراجعه به ادارات گله‌مند هستند، افزود: بازرسی در پیگیری این موارد و رسیدگی به آنها نقش دارد و می‌توان از سایر دستگاه‌ها نیز کمک گرفته شود و در صورت احراز تخلف برابر قانون برخورد شود.

وی با بیان اینکه باید برخورد کارکنان و مدیران ادارات با مردم برخورد خادم با مردم باشد نه ارباب، رعیتی، افزود: سالم سازی دستگاه‌ها از وظایف سازمان بازرسی است که از بزرگترین عبادات است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار در پایان گفت: وظایف بازرسی وظیفه خطیری است و قطعاً در صورت نظارت مطلوب شاهد کاهش تخلف و فساد خواهیم بود

مالک روشنی بازرس کل استان در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار داشت: رسالت سازمان بازرسی نظارت بر اجرای صحیح قوانین و جلوگیری از سوء جریانات و به نوعی مبارزه با فساد در دستگاه‌ها است.

وی افزود: رضایت خدا و مردم الگوی فعالیت‌های ماست و امید است این مهم با کمک همکاران محقق شود. روشنی افزود: در روزهای گذشته جلسات تخصصی با حضور سربازرسان برگزار شده و آنها دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند تا بتوان با کمک هم قدمی در جهت کسب رضایت مردم برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها تصمیم داریم در جلسه شورای اداری نکات لازم به مسئولان ادارات ارائه شود و با کمک دادستان پیگیری و رفع مشکلات در دستور کار قرار گیرد.

بازرس کل استان ادامه داد: ما بهترین مردم را داریم و قطعاً مدیران در برابر مردم مسئول هستند و باید بدون منت به مردم خدمت کنیم.

روشنی در پایان گفت: کارکنان بازرسی استان به‌صورت دلسوزانه در حال خدمت هستند و خوشبختانه پتانسیل و طرفیت بالایی در این خصوصدارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.