کدخبر : 17680
دوشنبه 3 آوریل 2023 - 7:46
فاقددیدگاه

دستگیری کلاهبردار ۴۱۰ میلیارد ریالی در ایلام

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۴۱۰ میلیارد ریال در ایلام خبر داد و گفت: کلاهبردار متواری و تحت تعقیب با تلاش و اقدام به موقع پلیس شهرستان چوار دستگیر شد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین نجفی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند سرمایه گذاری در استان های تهران ، گلستان و ایلام و نیز احداث شرکت های ساختمانی و ساخت بیمارستان خصوصی در یکی از شهرستان های تابعه ایلام ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اقدامات پلیس ایلام در مدت متواری شدن وی ، متهم پس از حدود ۳ سال طی هماهنگی با مرجع قضایی توسط ماموران کلانتری شهرستان چوار دستگیر شد.

جانشین انتظامی ایلام تاکید کرد: متهم با ادعاهای مختلف از جمله ارتباط با مسئولان ارشد کشور و سود بیشتر اعتماد مشتریان و دیگران را به خود جلب کرده است.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهم به کلاهبرداری ۴۱۰ میلیاردی خود اعتراف کرده است، ادامه داد: تعدادی از مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی از اعتماد بی مورد به افراد غریبه و نا آشنا در معاملات اقتصادی، خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه افراد کلاهبردار و مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ مراتب اطلاع رسانی نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.