کدخبر : 17671
جمعه 31 مارس 2023 - 21:26
فاقددیدگاه

توزیع سبد‌های معیشتی ماه رمضان میان نیازمندان در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با تشریح برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان از راه اندازی بیش از ۸۰ آشپزخانه تهیه و توزیع غذا در بین نیازمندان با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری خبر داد.

به گزارش جامک؛ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با تشریح برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان از راه‌اندازی بیش از ۸۰ آشپزخانه تهیه و توزیع غذا در بین نیازمندان خبر داد و گفت: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم، تهیه سبد‌های معیشتی با مشارکت خیرین و نیز مراکز نیکوکاری از جمله دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است که در توزیع این سبد‌های معیشتی مددجویان مناطق روستایی، خانواده‌های با سرپرست زن، دارای بیمار، سالمندان و خانواده‌های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

رضا طاهری حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و نیازمند را از از طریق کمپین «من هم یک حامی ام» را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۵۰۰ کودک نیازمند در استان با توجه به مشکلات عدیده‌ اقتصادی در انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند.

وی تصریح کرد: توزیع سبد‌های غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند با همکاری مراکز نیکوکاری و جامعه خیرین از دیگر برنامه‌های امداد در این ماه بوده و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند برای مشارکت در این امر خیر دعوت می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به درگاه‌های پرداخت نذورات و کمک‌ها برای مشارکت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: علاوه بر جذب کمک‌های مردمی در ادارات و پایگاه‌های اداری درگاه‌های مختلفی پیش بینی شده که شامل شماره گیری کد #۰۸۴۱۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و آمادگی دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.