کدخبر : 17599
چهارشنبه 22 مارس 2023 - 13:32
فاقددیدگاه
حمید ماهی صفت:

جامعه نیازمند فضایی شاد و برنامه هایی مفرح است

کمدین معروف کشور بیان اینکه به فرموده رهبری دشمن از نقطه ضعف ما به سود خود سواستفاده و بهره برداری می کند، گفت: واقعیت های جامعه بیانگر این موضوع است که در زمینه شادی و مقابله با افسردگی آنچنان که باید خوب عمل نشده است.

حمید ماهی صفت روز چهارشنبه اظهار داشت: باید از سوی مسوولان به هنرمندان بومی برای رسیدن به رشد و بالندگی بیشتر توجه شایانی شود.

وی افزود: بزرگداشت نوروز به شکل بومی در واقع نوعی ارزش گذاری به اصالت سنت ها و کمک کننده به خودباوری مردم به ویژه جوانان در مورد داشته های بومی محلی جامعه است.

این چهره شاخص استندآپ کمدی کشور ادامه داد: باید مسوولان و فعالان حوزه فرهنگی با صرف انرژی و بودجه بیشتر و برنامه ریزی های مدون بستر فضاهای شاد و مفرح را در سطح جامعه بیشتر کنند.

ماهی صفت یادآور شد: برنامه های شاد و برگزاری محافل جشن در واقع روغن کاری چرخ های جامعه است و مردم با توجه به فشارهای زیاد زندگی کاری و شخصی، به طور جدی نیازمند برنامه های شاد و سرورآفرین هستند.

وی به مسوولان توصیه کرد: استقبال مردم بویژه جوانان و نوجوانان از برنامه های شاد یا کمدی و طنز نشان دهنده نیاز آنها به داشتن فضایی جذاب و شاد در سطح جامعه است که باید مسوولان در ایجاد این بستر به شدت فعالیت کنند تا از گرایش جوانان به تبلیغات و برنامه های فریبنده رسانه های غربی جلوگیری شود.

این کمدین محبوب مردمی در خصوص استان ایلام هم اظهار داشت: ایلام سرشار از پتناسیل های بومی ، محلی است که باید از طریق رسانه های جمعی و تولید فیلم، سریال و مستند این ظرفیت ها به سایر نقاط کشور معرفی شود.

حمید ماهی صفت برای اجرای برنامه و شروع به کار نوروزگاه ایلام واقع در قلعه والی به استان سفر کرد.

خبرگزاری ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.