کدخبر : 1759
شنبه 12 مارس 2016 - 0:05
فاقددیدگاه

۵۶۰ کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد در ایلام کشف شد

آخرین یارانه نقدی امسال در حالی ساعت 24 بیستم اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که به نظر می رسد با مصوبه های اخیر مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 95، یارانه این ماه جزو آخرین یارانه هایی است که به حساب بیش از 75 میلیون متقاضی واریز خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام گفت: ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد پروتئینی منجمد فاسد و غیر قابل مصرف از بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی کشف و ضبط شد.

محمد علی رحمی بیان داشت: این میزان مواد پرویئنی در سومین روز از اجرای طرح بازرسی و گشت مشترک نوروزی بازرسان کشف شده است.

وی افزود: این میزان مواد پروتئنی کشف شده شامل ۳۰۱ کیلوگرم مرغ، ۱۶۷ کیلوگرم دل و جگر مرغ، ۳۹ کیلوگرم شنیسل مرغ، ۲۹ کیلوگرم دنبه گوسفند بوده است.
علی رحمی تاکید کرد: همچنین در این بازرسی ها ۲۱۰ قوطی انواع ماست و شیر کاکائوی فاسد شده نیز توسط تیم های مشترک تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت و دامپزشکی از واحدهای صنفی سطح شهر ایلام کشف و جمع آوری و سپس برای امحا تحویل کارشناسان مرکز بهداشت شد.
وی به عموم مردم در خصوص خرید گوشت قرمز، سفید و ماهی توصیه کرد شهروندان از خرید این گونه مواد پروتئنی از فروشندگان غیرمجاز و ماهی فروشان سیار که عموما فاسد و یا نزدیک به فساد است، خودداری کنند.
علی رحمی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارش را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۲ به دامپزشکی ایلام منعکس کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.