کدخبر : 17561
جمعه 10 مارس 2023 - 22:50
فاقددیدگاه

استاندار ایلام: جبهه استکبار برای مقابله با نظام شکست خورد

استاندار ایلام گفت: با تدبیر رهبری مقام معظم رهبری و پشتیبانی و حمایت همه جانبه مردم تمامی فتنه های جبهه استکبار با شکست مواجه شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز جمعه در یادواره شهدای ایل قجر با اشاره به روایاتی از پیامبر ( ص ) در خصوص جایگاه والا شهدا، گفت: پیامبر (ص) فرمودند: «بالاتر از هر نیکی، یک نیکی است اما اگر هر فرد در راه خدا شهید شود بالاتر از آن هیچ نیکی نیست.

وی افزود: شهدا زنده هستند و در پیشگاه خداوند متعال جایگاه والایی دارند که در قرآن کریم آیات بسیاری در وصف شهدا بیان شده است، شهدا با تاسی آیات قرآن کریم راه خود را استوار ادامه دادند و به فیض شهادت نائل شدند.

استاندار ایلام گفت: شهدا به تاسی آیات قرآن کریم خلق حماسه کردند و به لقا الله پیوستند، شهدا همچون نگینی در تاریکی می درخشند و باید همه ادامه دهنده راه آنان باشیم.

بهرام نیا گفت: جبهه استکبار با دروغ پردازی و ورود به مباحث مختلف تلاش در براندازی داشت که با تدبیر رهبری مقام معظم رهبری و پشتیبانی و حمایت همه جانبه مردم تمامی فتنه های آنان با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: مردم در دوران قبل از انقلاب هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند و کل صنایع نظامی کشور کاملا وابسته به غرب بود.

نماینده عالی دولت گفت: در زمان طاغوت ۴۰ هزار مستشار در این کشور بود و خبری از دموکراسی نبود و فرهنگ غالب کشور، فرهنگ غالب غرب بود که با وقوع انقلاب اسلامی همه بساط استکبار از هم پاشیده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به فرمان خداوند متعال با ظهور امام زمان ( عج ) بساط ظلم و ستم برچیده خواهد شد و مردم با تار و پود خود این عدالت را لمس می کنند.

بهرام نیا گفت: هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر و تحریم های ناجوانمرانه هم نتوانست حرکت پیش رونده ایران اسلامی را متوقف کند و آینده این انقلاب به قیام صاحب زمان(عج) منتهی می شود.

وی با قدردانی از ایل قجر، سپاه پاسداران و همه کسانی که برای ارزش های متعال دین اسلام و شهدا در این مراسم حضور یافتند، گفت: شهدا با ما درس ایثار و فداکاری دادند، هدف از برگزاری یادواره ها انتقال پیام شهدا به نسل جوان است.

بهرام نیا در پایان با اشاره ضرورت برگزاری یادواره های شهدا از نگاه مقام معظم رهبری، گفت: رهبر مقام معظم رهبری بر برگزاری یادواره های شهدا تاکید دارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.