کدخبر : 17502
پنج‌شنبه 23 فوریه 2023 - 22:12
فاقددیدگاه

پایان سوت و کور لیگ برتر فوتبال زنان

آخرین هفته از لیگ‌برتر فوتبال زنان ایران درحالی برگزار شد که از پنج بازی ممکن، سه بازی لغو شد و این فصل از لیگ‌برتر خلوت و بی‌صدا پایان یافت.

هفته هجدهم و پایانی لیگ‌برتر فوتبال زنان سوم اسفند و درحالی برگزار شد که دو تیم شهرداری سیرجان و فراایساتیس به سنندج و ایلام نرفتند. خاتون بم هم که قهرمانی‌اش را دو هفته پیش از پایان مسابقات قطعی کرده بود، هفته پایانی بازی نکرد. زیرا کیان نیشابور نیز پس از بی‌نظمی‌ها و انصراف از چندین مسابقه متوالی، از جدول لیگ‌برتر کنار گذاشته شد و به لیگ دسته ۲ فوتبال سقوط کرد. البته خاتونی‌ها جشن قهرمانی و بالابردن نهمین جام طلایی را با حضور بانوان در ورزشگاه شهر بم جشن خواهند گرفت.

شهرداری سیرجان پس از حاشیه‌های اخیر و ناکام‌ماندن در رقابت قهرمانی، در بازی مقابل زارع‌باتری حاضر نشد و به سنندج سفر نکرد. نماینده سیرجان پس از چندین فصل قهرمانی و نایب‌قهرمانی نتوانست امسال عملکرد قبلی‌اش را تکرار کند و رتبه سوم را کسب کرد. با غیبت سیرجان، بازی با نتیجه ۳برصفر به نفع زارع‌باتری ثبت شد.

فراایساتیس کران فارس نیز با نتایجی که در بازی‌های گذشته‌اش کسب کرده بود، بقای خود در لیگ‌برتر را قطعیت بخشیده بود و در بازی مقابل پالایش گاز حضور نیافت و به ایلام سفر نکرد. نتیجه این بازی نیز ۳ بر ۰ به سود پالایش گاز ایلام ثبت شد.
بادرود تهران، اما با وجود قطعی‌شدن سقوطش به لیگ دسته پایین‌تر، برای انجام بازی مقابل میزبانش پیکان البرز ظاهر شد. با وجود باخت ۴ بر ۰ بادرود، این تیم چهره حرفه‌ای از خود در این رقابت‌ها نشان داد.

سپاهان اصفهان که باز هم در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند، مقابل میهمانش ملوان بندرانزلی با نتیجه ۵ بر ۰ به پیروزی دست یافت. مریم ایراندوست با وجود برد پرگلی که مقابل تیم سابقش به دست آورد، نتوانست طلسم ناکامی طلایی‌پوشان را بشکند.
در جدول نه‌تیمی لیگ‌برتر فوتبال زنان ایران خاتون بم، سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و بادرود تهران با کسب فقط شش امتیاز، به لیگ دسته‌یک سقوط کرد.
سپاهان و خاتون هرکدام با ۵۵گل صاحب بهترین خط حمله لیگ بودند و عنوان بهترین خط دفاع نیز به خاتون بم با پنج گل خورده در هجده بازی رسید.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.