کدخبر : 17486
یکشنبه 19 فوریه 2023 - 10:02
فاقددیدگاه

اجرای طرح دستگیری محکومین متواری در ایلام/ کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام به اجرای طرح دستگیری محکومین متواری در ایلام اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

عبد الوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در جهت اجرایی کردن طرح دستگیری محکومین متواری طی عملیاتی از کشف ١٧ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق ،۴۰۰ گرم مواد مخدر،  ۱۶۹ پاکت سیگار قاچاق و ۲۳ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت، ۸۰ فقره سرقت و دستگیری ١٠۵ نفر محکومین متواری خبر داد.

وی افزود: در این طرح ١٧ قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان ایلام کشف و ضبط شده که شامل ۱۱ سلاح شکاری  ۶ سلاح جنگی و ۶  عدد سلاح سرد (قمه) است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام ادامه داد: ۱۰۵ نفر در طرح دستگیری محکومین متواری شامل ۴٢ سارق، ۱۱ نفر امور امنیتی، ۳ نفر مفاسد اجتماعی، ۷ نفر قاچاق کالا، ۱۳ نفر معتاد، یک نفر به جرائم مالی و اقتصادی، یک نفر به اتهام شرارت و ۲۷ نفر مرتبط با سایرجرائم از قبیل جعل و کلاهبرداری و محکوم متواری توسط نیروی خدوم فراجا دستگیر شدند و جا دارد از زحمات و تلاش های جهادی نیروی فراجا تقدیر و تشکر کنیم.

 وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای حافظ امنیت اعلام کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با مخلان و تهدیدکنندگان در این عرصه بدون هیچگونه مماشاتی برخورد خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.