کدخبر : 17477
چهارشنبه 15 فوریه 2023 - 13:07
فاقددیدگاه
فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛

دستگیری ۶ نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان دهلران

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش پلیس تعداد ۶ نفر از عاملان ناامنی، ایجاد رعب و وحشت در شهرستان دستگیر شده اند.

سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای نا امن جلوه دادن شهرها و عدم همراهی مردم با آنان و نا امیدی ناشی از حضور شور انگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه روز گذشته تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و ماموران انتظامی در میدان بسیج شهرستان دهلران کردند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر تیراندازی‌های صورت گرفته یکی از کارکنان خدمتگزار پلیس حین انجام وظیفه دچار مجروحیت از ناحیه پهلوی سمت چپ می‌شود.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با همکاری عوامل درمانی در سطح شهرستان در کوتاه‌ترین زمان مامور وظیفه شناس مودر مداوا قرار می گیر که هم اکنون حال وی رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: این افراد علاوه بر تیراندازی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم چند حلقه لاستیک فرسوده را آتش و اقدام به پرتاب مواد آتش زا به سمت میدان مرکز شهر نیز نمودند که خوشبختانه به مردم عادی آسیبی وارد نشد.

وی گفت: ماموران امنیتی و انتظامی پس از وقوع این حادثه و در کوتاه‌ترین زمان موفق شدند تعداد ۶ نفز از متهمان را دستگیر که در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را تحت تاثیر قرار گرفتن رسانه‌های معاند و ایجاد ترس و دلهره در بین شهروندان عنوان کرده‌اند، اظهار کرد: هم اکنون آرامش کامل در شهرستان دهلران برقرار است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.