کدخبر : 17444
شنبه 11 فوریه 2023 - 18:45
فاقددیدگاه

اروپا درگیر فتنه و جنگی است که برای ایران تدارک دیده بود

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان گفت: اروپا و آمریکا در ماه های اخیر سعی گسترده ای در ایجاد آشوب و فتنه در ایران اسلامی کردند اما جریانات معاندان با درایت رهبری و بصیرت مردم خنثی شد و اکنون خود اروپا به طور گسترده درگیر آشوب، فتنه و جنگ شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن استان ایلام اظهار داشت: آمریکا و اروپا به خوبی قدرت نظامی و امنیتی ایران را می شناسند و به درستی می دانند که تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند و از راه فتنه، آشوب، تحریم و تهدید به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی آمده اند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن رزمایش بزرگ مردمی ایران و حاصل ۴۴ سال مبارزه با آمریکا و دفاع از ارزش های انقلاب است ، مردم ایران برگ برنده اصلی انقلاب هستند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستون خیمه تحریم ها و ایران ستیزی آمریکا را شکسته اند.

حاجی بابایی ادامه داد: مردم ایران حرف خود را در قالب راهپیمایی به دنیا زدند، هرچند آمریکا تلاش گسترده ای دارد تا روی ملت ایران اثر بگذارند اما مردم ایران ثابت کردند ایران، انقلاب، رهبری و نظام خود را دوست دارند.

وی یادآور شد: هرچند مردم نسبت به وجود مشکلات عدیده جامعه معترض و نسبت به رفع آنها مطالبه گر هستند و سختی و فشار اقتصادی و عملکرد نامطلوب برخی مسوولان را تحمل می کنند، اما با این وجود هیچگاه از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام عقب نشینی نکرده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران با پیروی از رهنمون های روشنگرانه رهبر انقلاب در برابر دشمنی ها ایستاده و مقام معظم رهبری هم با پشتوانه همین مردم در برابر فشارهای داخلی و خارجی کشور را مدبرانه مدیریت کرده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه در طول تاریخ نظیر مردم ایران در دنیا وجود نداشته است، افزود: این مردم در برابر همه دنیا به فضل خداوند ایستاده اند و فریب شعارها و تبلیغات مسموم دشمنان و ایادی استکبار را نمی خوردند، چراکه به فراست دریافته اند آمریکا، اروپا، اسرائیل و کشورهای مرتجع عرب منطقه حامی آنها نیستند و هدف این رژیم های زیاده خواه استیلا بر ایران و غارت سرمایه های کشور است.

وی تاکید کرد: مردم ایران از حضور و چنبره آمریکا بر منطقه آگاهند، چراکه هدف آمریکا در تنگنا قرار دادن مردم و مجازات آنها به جرم حمایت از انقلاب و رهبری و پایبندی به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دیدگاه آمریکا، غیرآمریکایی ها از جمله ایران شهروند درجه ۲ جهان و آمریکایی‌ ها شهروندان درجه یک دنیا هستند، گفت: آمریکایی ها هیچ مزیت و برتری بر ملت ایران ندارند و استقامت مردم در برابر خوی استعمارگری موجب عصبانیت و خشم آنها و هم‌پیمانانش شده است.

حاجی بابایی اظهار داشت: فتنه، آشوب، تهدید، تحریم و ترور آمریکایی ها و حامیانش به جایی نرسیده و عشق متقابل مردم و رهبری این انقلاب و نظام را بیمه کرده است ، در اغتشاشات اخیر عدم همراهی توده مردم با آشوب گران، دلسوزی و درایت رهبری ماجرای فتنه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم توسط رسانه ها و تبلیغات معاندان بین مردم، رهبری، مسوولان و نسل جدید فاصله و اختلاف ایجاد شود، یادآور شد: آمریکا در ظاهر به اسم حمایت از مردم ایران اما با تحریم نیازهای مهم مردم به ویژه اقلام دارویی، ملت ما را در فشار و تنگنا قرار داده است تا شاید با این دستاویز مردم را از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام دور کند، اما این رفتارهای خصمانه و بدور از انسانیت و شکست خورده آنان نیز خللی در اراده مردم ایران وارد نمی آوردد.

سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن استان ایلام تاکید کرد: باوجود سختی ها و موانع اما دولت سیزدهم موفق شد برای اولین بار در سال جاری منابع بودجه را تامین و یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه را در دی ماه صادر کند و هفت میلیارد دلار فرآورده نفتی را از فروردین تا دی ماه صادر کند و با تصویب مجلس دارو بیماران خاص و صعب العلاج نیز با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان بیمه شده است.

حاجی بابایی ادامه داد: باوجود سختی ها و مشکلات، تلاش و همت دولت عبور از شرایط دشوار کنونی و بهبود وضعیت معیشت مردم و کاهش معضل بیکاری است ، مسوولان باید موانع و چالش را برای مردم به طور شفاف تشریح و شرایط زندگی مسوولان و خدمتگذاران باید همسنگ زندکی مردم عادی باشد، هرچند در بین مسوولان افراد نفوذی و ناخلف ثروت اندوز هم وجود دارد اما قاطبه مسوولان صادقانه و خالصانه خدمتگذار مردم و از جنس آنها هستند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد بین لایه های جامعه ایران اسلامی شکاف ایجاد کند، اضافه کرد: اما مردم به کرات ثابت کرده اند حرف نهایی را آنها می زنند و در برابر ناملایمات و حوادث همواره یک صدا و همراه هستند و از انقلاب خود دفاع می کنند ، امروز نیز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم جای جای ایران بار دیگر یکپارچه و متحد به پا خواسته است تا بگوید ایران متعلق به این ملت است و اجاره دخالت بیگانگان و دشمنان را نخواهد داد.

وی اظهار داشت: هیچ قدرتی در منطقه توان مقابله با ایران را ندارد و امنیت کنونی ایران حاصل تلاش و ممارست شبانه روزی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی است که کوچکترین تحرکات دشمنان را رصد، پابش و آنالیز می کنند تا امنیت پایدار این کشور تامین شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: رهبری طی روزهای اخیر فریب خوردگان اغتشاشات را در یک عفو عمومی و همگانی بخشیدند تا این افراد مسیر درست را بیابند و حقایق برای آنها روشن شود و بدانند که از دشمنی که برای تامین منافع و مطامع خود از احساسات جوانان بهره برداری می کند، نباید انتظار حمایت و پشتیبانی داشت و پشتوانه این جوانان فقط انقلاب و ملت ایران است.

حاجی بابایی با بیان اینکه آمریکا ایران را با تحریم های ظالمانه خود هدف قرار داده است، به حرکت اشتباه و مذبوحانه پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه یک نهاد مردمی و خدمات رسان است و نیروهای بسیج و اردوهای جهادی در دورافتاده ترین نقاط بدون منت به مردم محروم خدمات رسانی می کنند و در بیرون از مرزها نیز با گروهک های تکفیری به مقابله می پردازد.

وی ادامه داد: دشمن برای به زانو درآوردن ایران اسلامی به شدت مشغول کار و توطئه است اما در جبهه مقابل نیز ملت آگاه ایران این توطئه ها و هجمه ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند و اجازه تعدی به دشمن نمی دهند ، چراکه می داند دشمن قسم خورده است در صورت دستیابی به ایران، این کشور را به گونه ای از ریشه نابود می کند تا قرن های متمادی توان ایستادن و جان دوباره گرفتن نداشته باشد ، آمریکا و حامیانش گروهک های تروریستی خونریز و بی رحمی چون داعش را برای مقابله با ایران تشکیل دادند اما با درایت فردی چون شهید سلیمانی این توطئه نیز به جایی نرسید.

وی با انتقاد از رفتار دوگانه سیلبرتی ها و چهره های مشهور در خصوص ایران، تاکید کرد: تبلیغات سوء و سیاه نمایی های سلبریتی ها و چهره های مشهور شان و منزلت مردم ایران را نشانه گرفته است که باید با این گونه رفتارهای خارج از عرف آنها برخورد شود تا این افراد با رفتار غلط خود چهره ای نامناسب از ایران و ایرانی در جهان نمایش ندهند.

حاحی بابایی با بیان اینکه مردم ایران برای انقلاب بهای سنگین داده اند، اظهار داشت: مسوولان باید در هر پست و جایگاهی همچون رهبری و شهید سلیمانی شخصیت هایی مردمی باشند و برای رفع مشکل معیشت و اشتغال آنها حهادی تلاش کنند و نظام پرداخت حقوق ها نیز باید عادلانه باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.