کدخبر : 17395
چهارشنبه 1 فوریه 2023 - 9:59
فاقددیدگاه

افتتاح ۲۰ پروژه روستایی در ایام دهه فجر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در دهه فجر امسال 20 پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از 24 میلیارد تومان در روستاهای ایلام افتتاح می‌شود.

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که می‌توان ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی نشان داد.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در مجموع ۲۰ عنوان پروژه روستایی در سطح استان جهت افتتاح با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: تسهیلات طرح ویژه مسکن ملی در سطح ۱۲ شهرستان استان و برای تعداد ۷۰۰ واحد از اعتبارات بانکی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: اجرای طرح هادی روستایی در آبطاف سفلی و علیا شهرستان آبدانان با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همچنین روستای هفت چشمه شهرستان ایلام با اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

محبی اظهار کرد: در روستاهای دوبیران علیا و کلان و علیگه شهرستان ایوان با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان همچنین روستاهای موسی و گله دار و آبهر پایین شهرستان بدره با سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان طرح هادی روستایی افتتاح می‌شود.

وی به نقش طرح هادی روستایی اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های روستایی نقش مهمی در مهاجرت معکوس مردم به روستاها داشته و نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی باعث رونق و شکوفایی زندگی مردم شده است.

مدیرکل این دستگاه در ادامه افتتاح طرح‌های هادی روستایی توضیح داد: در روستاهای زیرتنگ بیجنوند، چم کبود، وارگه شهرستان چرداول با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان همچنین گله جار، هر کبود گلزار، میرمکان و دارتوت شهرستان چوار با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان این طرح‌ها افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: برای روستاهای بان رحمان در شهرستان مهران و ظاهروند سفلی و گلدره دره در شهرستان هلیلان به ترتیب با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در اجرای طرح هادی هزینه شده است.

محبی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که افتتاح این چنین پروژه هایی در دهه فجر یک سرآغاز جدیدی برای خدمات دهی بهتر به مردم در مناطق محروم و روستایی باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.