کدخبر : 17353
چهارشنبه 25 ژانویه 2023 - 9:09
فاقددیدگاه

نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در راه‌های دسترسی شهرستان ایلام

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایلام گفت: ۲۰ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های دسترسی این شهرستان طی سال جاری نصب شده است.

کامران بختیاری رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ایلام از نصب ۲۰ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در راه های دسترسی این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: همچنین  راه های  شهرستان  ایلام در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک  کشور محسوب می شود و  این امر اهمیت راه ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ایلام ادامه داد: امسال و با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای بیش از ۲۰ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های دسترسی شهرستان ایلام نصب شده است.

بختیاری تاکید کرد: امسال ۲ هزار مترمکعب پاکسازی و ریزش برداری راه ها، تنظیم بستر پنج دستگاه پل بزرگ، ۷۰‌کیلومتر شانه سازی ، اصلاح قنو و غلتک کوبی راه های روستایی انجام شده است.

وی به  دیگر اقدامات این اداره در سال جاری  اشاره کرد و گفت: انجام تهیه و نصب تابلوهای فسفری به میزان ۳۵ متر مربع، انجام ۵۰ کیلومتر پاکسازی نخاله های ساختمانی از حریم راه ها و اجرای لایه حفاظتی فوگسیل در محدوده سه راهی جندالله- سرنی به طول هشت کیلومتر از جمله این اقدامات بوده است
 

وی در پایان گفت، انجام ۵۰۰ کیلومتر خط کشی، تهیه، تعمیر و نصب حفاظ میانی و گاردیل، بهسازی راه روستایی ‌گنجه به طول هشت کیلومتر، مرز هلاله شمالی پنج کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری در سطح راه های مواصلاتی شهرستان ایلام بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.