کدخبر : 17290
چهارشنبه 18 ژانویه 2023 - 14:01
فاقددیدگاه

زنگ خطر شیوع مجدد کرونا در ایلام نواخته شد

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان ایلام گفت: زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در استان به صدا درآمده و آمار مبتلایان کرونا به روزانه سه تا چهار نفر افزایش یافته که رعایت نکردن شیوه نامه‌ های بهداشتی توسط مردم یکی از دلایل افزایش آمار سویه جدید کرونا در استان است.

علی نیکو نهاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: مردم از تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا در استان استقبال نمی‌کنند و همین موضوع خطر شیوع دوباره را افزایش داده است.

وی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی استان تزریق نوبت یادآور را برای پیشگیری از این بیماری در دستور کار قرار داده و مراکز استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند افزود: واکسن کرونا به اندازه کافی در استان دپو شده و توصیه می‌شود مردم برای تزریق نوبت یادآور به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان این که رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم یکی از دلایل افزایش آمار سویه جدید کرونا در استان است گفت: زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در استان به صدا درآمده و آمار مبتلایان کرونا به روزانه سه تا چهار نفر افزایش یافته است.

نیکو نهاد گفت: تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تنها راه مقابله با کرونا است که در زمان همه گیری این بیماری واگیر دار منحوس در جهان اثربخشی خود را به اثبات رسانده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.