کدخبر : 17278
سه‌شنبه 17 ژانویه 2023 - 10:57
فاقددیدگاه

عملیات آب‌رسانی به روستاهای ایلام، در آستانه بهره‌برداری

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات توسعه و احداث ۹ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۱۷۵۰ متر مکعب، اجرای ۲۵ کیلومتر خط انتقال آب و همچنین اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع در روستاهای شهرستان چوار اتمام و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: آب رسانی به روستاهای چوار در دو مجتمع بخش مرکزی و مجتمع آب رسانی چشمه رمضان بولی در حال پیگیری و در دست اقدام است.

وی افزود: عملیات توسعه و احداث ۹ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۱۷۵۰ متر مکعب، اجرای ۲۵ کیلومتر خط انتقال آب و همچنین اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع در روستاهای شهرستان چوار اتمام و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات احداث مخزن آب شهر چوار با توجه به فرسودگی این مخزن ۲ هزار متر مکعبی در این شهر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد و با اعتبار ۸ میلیارد تومان در حال احداث است.

ناصری با بیان این که مجموع اعتبارات سال گذشته و سال جاری ۱۸۴ میلیارد تومان بوده گفت: در سال جاری ۵۶ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی جهت آب رسانی به روستاهای محروم و دارای تنش آبی استان اختصاص یافته است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.