کدخبر : 17259
یکشنبه 15 ژانویه 2023 - 8:20
فاقددیدگاه

برگزاری یادواره پزشک متعهد و فداکار دوران دفاع مقدس در ایلام

در سالروز شهادت شهید دکتر محمدرضا فتاحی یادواره‌ای برای گرامیداشت یاد و نام وی درسالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام برگزار شد.

شهید دکتر محمدرضا فتاحی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام در دوران دفاع مقدس، پزشکی فداکار و شاعری خوش ذوق بود که در روز‌های خون و آتش با ایثار و از خود گذشتگی به همنوعان خود خدمت می‌کرد.

امروز و در سالروز شهادت این پزشک فداکار یادواره‌ای با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده وی برگزار شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان در این یادواره با بیان اینکه شهدا عزت و افتخار این مرز و بوم هستند گفت: شهید فتاحی مظهر مردانگی در مقابل سختی هاست، این شهید بزرگوار بار‌ها به مناطق مختلف جبهه‌ها اعزام شد و در کنار آن هم زیر بمباران‌های آن زمان شهر ایلام در بیمارستان مصطفی خمینی (ره) کارش را به بهترین نحو ممکن انجام می‌داد و با تمام وجود در خدمت مردم بود تا اینکه در آخرین اعزام خود به مناطق عملیاتی در داخل یک بالگرد در آسمان به آرزوی همیشگی خود دست یافت.

سردار شاکرمی با بیان اینکه همسران شهدا، دلدادگان عشق به ولایت و پشتیبانان واقعی مکتب سیدالشهدا (س) هستند که در ایثار و شهادت قدم در جای پای همسران خود گذاشته‌اند، گفت: همسر شهید فتاحی زینب وار عمل کرد تربیت فرزندان، همراهی همیشگی همسر و مهاجرت و مسافرت همیشگی به شهر‌های مختلف برای همراهی با همسر خود صحنه‌های عاشورا را در ذهن ما تداعی می‌کند.

دکتر محمدرضا فتاحی در ۲۶ دی ماه سال ۶۶ و در عملیات ظفر در منطقه بانه کردستان به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.