کدخبر : 17233
چهارشنبه 11 ژانویه 2023 - 15:27
فاقددیدگاه

وام قرض الحسنه به زوج های نابارور ایلام/ متقاضیان به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مراجعه کنند

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: در زمینه حمایت از افزایش جمعیت در مناطق محروم، 100 میلیون ریال وام قرض الحسنه به زوج های تحت درمان و 200 میلیون ریال به زوج هایی که درمان آنها منجر به بارداری شده، تعلق می گیرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام از حمایت بنیاد پانزده خرداد از زوج های نابارور خبر داد و گفت: مبلغ وام قرض الحسنه ناباروری برای زوج های تحت درمان صد میلیون ریال است.

یدالله عزیزی با بیان اینکه زوج‌های نابارور برای دریافت وام به اداره کل ستاد اجرایی مراجعه کنند افزود: برای زوج هایی که درمان آن ها با موفقیت سپری شده و منجر به بارداری شده است ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه از طرف بنیاد پانزده خرداد اعطا می شود که علاوه بر دریافت مدارک درمانی اخذ مدارک مبتنی بر بارداری مادر نیز لازم است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: این طرح در راستای برقراری عدالت اجتماعی و نظر به ماموریت بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی در زمینه حمایت از درمان ناباروری و افزایش جمعیت در مناطق محروم جامعه اجرا شده است.

عزیزی گفت: متقاضیانی که دارای بیمه تکمیلی و کسانی که در طول یک سال اخیر از حمایت های درمانی ستاد اجرایی فرمان امام و واحدهای تابعه بهره مند بوده اند مشمول برنامه حمایتی در این زمیته نمی شوند.

وی ادامه داد:متقاضیان برای دریافت تسهیلات بایستی مدارک شناسایی و پزشکی معتبر مبنی بر ناباروری ارائه و همچنین صحت سنجی و بررسی های لازم در مورد محرومیت و نیازمندی شخص محرز شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.