کدخبر : 17190
شنبه 7 ژانویه 2023 - 8:04
فاقددیدگاه

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی مخزن دو هزار مترمکعبی ذخیره آب در چوار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب چوار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پرویز ناصری گفت: مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب شرب شهرستان چوار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: مخزن ۲ هزار مترمکعبی بتنی ذخیره آب شرب برای شهر چوار، سلطان آباد، بهمن آباد و روستاهای حومه در جهت رفع تنش آبی این شهرستان و با اعتباری حدود ۸ میلیارد ریال از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اشاره به اینکه جهت تکمیل این پروژه از لوله های فولادی با قطر ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی متر به طول ۱۳ کیلومتر استفاده شده است گفت: در تلاش هستیم با اتمام مراحل کاری باقی مانده، این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: لازم به ذکر است با بهره برداری از این مخزن، مشکل کم آبی شهرستان چوار تا حدودی مرتفع خواهد شد که امیدواریم با اجرا و تکمیل سایر پروژه ها، مشکل کم آبی این شهرستان را برای همیشه مرتفع کنیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: هدف از افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب در چوار را ایجاد پشتیبانی ذخیره ای مناسب و جلوگیری از افت فشار شبکه در زمان پیک مصرف است. 

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه آبفای استان ایلام در جهت کسب رضایت مردم و رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب بوده، در این راستا نیازمند حمایت و رعایت الگو مصرف از سوی هم استانی های گرامی نیز هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.