کدخبر : 17144
یکشنبه 1 ژانویه 2023 - 7:57
فاقددیدگاه

پرداخت بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلام

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام از پرداخت بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش جامک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، یدالله حیدرنژاد، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام، اظهار کرد: در این مدت بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر نیازمند شامل مددجویان کمیته امداد و افراد نیازمند غیر مددجو از این تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: این تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های اشتغال، مسکن، درمان، خدمات فرهنگی، خرید لوازم ضروری و کارگشایی بوده‌اند که از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و نیز هم‌افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر و رسالت به متقاضیان پرداخت شده‌ است.

حیدرنژاد با عنوان اینکه بیشترین تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی در زمینه کارگشایی ضروری بوده است، گفت: در این مدت ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند و در مجموع ۳۸۰ میلیارد ریال به این تعداد افراد پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام، ایجاد اشتغال برای حدود ۵۰۰ متقاضی جویای کار را از دیگر فعالیت‌های این صندوق برشمرد و گفت: برای ایجاد این تعداد شغل بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

حیدرنژاد تصریح کرد: پرداخت ۳۱ میلیارد ریال قرض‌الحسنه جهت کمک به تأمین مسکن به ۲۰۰ نفر، پرداخت ۲۷ میلیارد ریال در زمینه درمان نیازمندان به ۱۷۸ نفر و پرداخت ۱۸ میلیارد ریال قرض‌الحسنه فرهنگی به ۱۶۷ نفر از دانشجویان و نخبگان از دیگر فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان در ۹ ماهه امسال بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.