کدخبر : 17088
سه‌شنبه 20 دسامبر 2022 - 13:58
فاقددیدگاه

لزوم مشارکت همگانی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نهاد خانواده

معاون فرهنگی اجتماعی استان ایلام گفت: طلاق و تشکیل خانواده‌های تک والده و آسیب‌هایی که فرزندان این قشر را تهدید می‌کند جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌طلبد تا دستگاه‌ها و ارگان‌ها با جدیت در زمینه درمان و پیشگیری از وقوع چنین آسیب‌هایی اقدام و احساس مسئولیت کنند.

به گزارش جامک به نقل از پایگاه خبری پلیس، امروز، ۲۹ آذرماه، سرهنگ فرزاد یاسمی، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان، گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی به‌عنوان یک ارگان نظامی در زمینه اقدامات فرهنگی اجتماعی با تدوین برنامه‌های هدفمند در صدد شناسایی آسیب‌های مبتلا به جامعه است.

وی با بیان اینکه آسیب‌هایی در جامعه وجود دارد که در صورت عدم درمان ممکن است در آینده جدی‌تر شود، گفت: طلاق و تشکیل خانواده‌های تک والده و آسیب‌هایی که فرزندان این قشر را تهدید می‌کند جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌طلبد تا دستگاه‌ها و ارگان‌ها با جدیت در زمینه درمان و پیشگیری از وقوع چنین آسیب‌هایی اقدام و احساس مسئولیت کنند.

یاسمی استفاده از ظرفیت سازمان فنی و حرفه‌ای به جهت ارائه آموزش حرفه و شغل برای افراد آسیب‌پذیر جامعه را امری ضروری دانست و بیان کرد: کسب حرفه به تبع آن ایجاد شغل خود می‌تواند عاملی برای پیشگیری از بروز آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام از مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که دلسوزانه برای پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنند قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه فنی و حرفه‌ای استان یکی از دستگاه‌های فعال در ارائه آموزش حرفه در جامعه است که این امر کمک شایانی در پیشگیری از آسیب‌ها و جرم در اجتماع دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.