کدخبر : 16893
سه‌شنبه 22 نوامبر 2022 - 8:22
فاقددیدگاه
کاهش تعداد دانش آموزان دلیل تعطیلی مدرسه مقطع دوم متوسطه سرطاف است&body=http://www.jammak.ir/?p=16893" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: گرایش دانش آموزان پسر در رشته های مختلف تحصیلی علت نبود مدرسه مقطع دوم متوسطه در روستای سرطاف شهرستان ایلام است.

حشمت اله وردی افزود: این روستا تا چند سال گذشته دارای مدرسه مقطع دوم متوسطه پسرانه بود و دانش آموزان این مدرسه در یکی از رشته های نظری تحصیل می کردند.

وی ادامه داد: سال های اخیر با توجه به اجرای طرح هدایت تحصیلی و گرایش دانش آموزان این روستا به تحصیل در رشته های مختلف نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش و به تناسب آن کاهش تراکم چشمگیر دانش آموزان این مدرسه در کلاس های درس امکان تشکیل کلاس ها به تعداد زیر استاندارد میسر نبود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام اضافه کرد: مدرسه دوم متوسطه پسرانه این روستا در این زمینه تعطیل و تعداد محدود دانش آموزان آن برای تحصیل باید به شهر ایلام عزیمت کنند.

اله وردی یادآور شد: این روستا هم اینک دارای ۲ مدرسه مقطع ابتدایی، ۲ مدرسه متوسطه اول و یک مدرسه دخترانه متوسطه دوم بوده که دانش آموزان در این مدارس در حال تحصیل هستند.

حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
کاهش تعداد دانش آموزان دلیل تعطیلی مدرسه مقطع دوم متوسطه سرطاف است&body=http://www.jammak.ir/?p=16893" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.