کدخبر : 16875
دوشنبه 21 نوامبر 2022 - 7:58
فاقددیدگاه

توقیف پی‌ در پی کامیون‌های حامل چوب قاچاق در ایلام

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در پل سیمره شهرستان هلیلان خبر داد.

سرهنگ «حسین نجفی»اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان هلیلان  حین کنترل خودرو های عبوری یک دستگاه کامیون حامل چوب را جهت بررسی بیشتر متوقف و  ۱۵ تن چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم به همراه خودرو توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مرجع قضائی تحویل  داده شد، تصریح کرد: در سطح استان طرح برخورد با قاچاقچیان چوب به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.


«ابراهیم پیرزادیان» ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام نیز از کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در استان خبر داد و اظهار کرد: با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستانهای بدره ،دره شهر ودهلران  و با همکاری عوامل نیروی انتظامی یک دستگاه تریلی حامل چوب آلات  قاچاق جنگلی در جاده های ارتباطی توقیف  و محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان مذکور منتقل شد.


وی با بیان اینکه  در این رابطه سه نفر  متخلف  با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند، با هشدار به متجاوزین عرصه ملی و منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه‌روزی در عرصه‌های ملی استان حضور داشته و با همکاری دستگاه قضائی  و نیروی انتظامی با متجاوزین به عرصه‌های ملی استان و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی برخورد قاطع خواهند کرد.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب ،تصرف،تحاوزبه عرصه های ملی وطبیعی و قاچاق فرآورده‌ها ی جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.