کدخبر : 16866
شنبه 19 نوامبر 2022 - 13:33
فاقددیدگاه
۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل تونل کبیرکوه تخصیص یافت&body=http://www.jammak.ir/?p=16866" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
استاندار ایلام گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در جریان سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان برای تکمیل تونل کبیرکوه تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا در جمع مردم آبدانان اظهار داشت: وجود تورم و بیکاری جوانان ۲ مشکل اصلی در سطح ایران و استان ایلام است که همه خدمتگزاران را رنج می دهد و ضرورت دارد کلیه اقشار با اتحاد و اتفاق نظر و در قالب یک برنامه مدون برای حل این مشکلات تلاش کنند.

وی عدالت اجتماعی را مهمترین راهبرد دولت سیزدهم دانست و افزود: جمهوری اسلامی یک خانواده بزرگ بوده که دارای منافع مشترک و سرنوشت یکسان و همانند یک درخت بلند و تنومندی است که همه اقشار و آحاد مردم از سایه و ثمر آن بهره مند می شوند.

استاندار ایلام با تاکید بر توسعه خدمات عمومی در استان یادآور شد: در جریان سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به ایلام ۲۵۰ میلیارد تومان برای ادامه احداث تونل کبیرکوه و دیگر طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان آبدانان اختصاص یافت.

وی اغتشاشات اخیر در شهرستان آبدانان را نتیجه ستیزه جویی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: همت و تلاش مدیران کشور رفع نارسایی های اجتماعی است و طی روزهای گذشته نیز ماموران انتظامی با سعه صدر با مسئله برخورد کردند و از سلاح جنگی استفاده نکردند که در این مسیر نیز تاکنون شاهد شهادت و مجروحیت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت کشور بدست اغتشاشگران هستیم.

استاندار ایلام تعرض به مساجد ، تحریق اماکن مذهبی و کتاب الهی توسط هنجارشکنان را رویدادی بسیار تلخ توصیف کرد و گفت: شایسته است معتمدین و ریش سفیدان با مشارکت مدیران و نهادهای فرهنگی با بیان مضرات و مخاطرات فردی و اجتماعی این اقدام اسفبار برای جوانان و نوجوانان هرچه سریع تر دامنه این حرکت غم انگیز و دون شان مسلمین را از این شهرستان نخبه پرور و متدین پاک و امنیت پایدار را در منطقه مستقر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز گفت: دشمنان داخلی و خارجی در تور اطلاعاتی نظام بوده و قادر به هیچ اقدامی نیستند.

حجت الاسلام و والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود: نهال جمهوری اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده و آمریکا و اسرائیل قادر به متوقف کردنش نیستند.

وی یادآور شد: آبدانان شهر پرورش سردار صارم طهماسبی و شهید داریوش رضایی نژاد بوده و دارای شان و جایگاه رفیعی است.

در این نشست که جمعی از قشرهای مختلف مردم نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی شهرستان آبدانان توسط مدعوین تبیین و از استاندار خواستند نسبت به حل آنان اقدام نماید.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل تونل کبیرکوه تخصیص یافت&body=http://www.jammak.ir/?p=16866" title="این مطلب را برای دوستان خود بفرستید!">
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.