کدخبر : 16824
یکشنبه 13 نوامبر 2022 - 13:31
فاقددیدگاه

یک خبر جدید از استیضاح وزیر ورزش

نماینده مردم ایلام گفت: استیضاح وزیر ورزش در آستانه جام جهانی کار منطقی نیست.

سارا فلاحی درباره استیضاح وزیر ورزش و جوانان در فاصله هفت روز مانده به جام جهانی گفت: من خودم مخالف این موضوع هستم، به خاطر اینکه سجادی الان فرمانده حوزه ورزش است و فرماندهی کاروان ورزش را برعهده دارد؛ استیضاح در این شرایط باعث ایجاد استرس می‌شود و شاید نتواند به درستی تصمیم بگیرد. به نظرم استیضاح وزیر ورزش در این شرایط منطقی نیست و امیدوارم دوستان شرایط حساس تیم ملی را درک و با تمام قدرت پشت تیم بیایند و آن را حمایت کنند تا اینکه استیضاح را در برنامه‌های خود قرار دهند.

**‌سوالم از وزیر ورزش را به بعد از جام جهانی موکول کردم

وی در واکنش به این سوال آنطور که شنیده شده دلیل استیضاح وزیر ورزش دیدار با الناز رکابی بوده است؛ عنوان کرد: من دوستانی که نامه استیضاح را امضا کرده‌اند را ندیدم و دقیقا نمی‌دانم آن‌ها به چه دلیل این درخواست را داشته‌اند. اما دلیل آن‌ها هر موضوعی که می‌خواهد باشد در این شرایط منطقی نیست. من خودم از وزیر ورزش سوال دارم و نوبت آن هم رسیده است، اما ترجیح دادم به بعد از جام جهانی موکول کنم؛ چون قصد ما این است که ورزش ایران با فراغ بال در جام جهانی حضور پیدا کنند؛ چون حضور تیم ملی در جام جهانی برای ما مهم است؛ به خصوص کسانی که با کشور ما مشکل دارند و مردم ایران را دوست ندارند؛ آرایش جنگی در جام جهانی علیه ما گرفته‌اند؛ در چنین شرایطی ما نباید نیرو‌های خودمان را خلع سلاح کنیم؛ من تا آنجا که بتوانم با دوستان و نمایندگان دیگر صحبت می‌کنم و امیدوارم این بحث را مدیریت کنند.

** نباید وزیر ورزش در فضای هیجانی پاسخگو باشد

نماینده مردم ایلام عنوان کرد: شعاری که الان دوستان در جام جهانی دارند همه تا پای جان برای ایران است و قطعا باید این شعار در مجلس شورای اسلامی نمود بیشتری پیدا کند؛ البته استیضاح ابزار قانونی نمایندگان مجلس است، اما به نظر من الان موقع استفاده از این ابزار قانونی نیست و بهتر است به زمان دیگر موکول شود؛ چرا که ما نمی‌توانیم در فضای هیجانی تصمیم بگیریم؛ الان هیجانات ما به شکل مثبت باید روانه تیم ملی شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.