کدخبر : 16805
شنبه 12 نوامبر 2022 - 10:15
فاقددیدگاه

نجات دو خانواده گرفتار سیلاب در منطقه دربند شهرستان بدره توسط امدادگران هلال احمر

مدیرعامل هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه ۶ منزل مسکونی در شهرستان بدره که بر اثر بارش‌های شدید باران دچار آبگرفتگی شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر استان تخلیه شدند گفت: دو خانواده گرفتار سیلاب نیز نجات یافتند.

مدیرعامل هلال احمر استان ایلام گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید، برخی از منازل مسکونی در شهرستان بدره دچار آبگرفتگی شدند. 

غلامرضا علی محمدی افزود: بلافاصله ۴ تیم عملیاتی از شهرستان دره‌شهر به همراه تیم واکنش سریع و تیم عملیاتی مرکز استان به سرپرستی معاون امداد و نجات به شهرستان بدره اعزام شدند. 

مدیرعامل هلال احمر استان ایلام گفت: تاکنون ۶ منزل مسکونی در شهرستان بدره که بر اثر بارش‌های شدید باران دچار آبگرفتگی شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر استان تخلیه شدند.

وی افزود: با تلاش نجاتگران هلال احمر ٢ خانواده که در منطقه دربند شهرستان بدره در پی بارندگی و طغیان رودخانه گرفتار شده بودند،نجات یافتند.

علی‌محمدی با بیان اینکه عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد گفت: نجات گران با استفاده از تجهیزات نجات در سیلاب و بستن کارگاه موفق شدند اعضای این دو خانواده که ۱۰ نفر بودند بدون هیچ گونه آسیبی به محل امن انتقال دهند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.