کدخبر : 16764
دوشنبه 31 اکتبر 2022 - 15:17
فاقددیدگاه

دهلران به تعهدات اشتغال خود عمل کرده است

فرماندار ویژه دهلران گفت: در هفت ماه گذشته تعهدات اشتغال یک ساله شهرستان محقق شده و تا پایان سال این روند ۲ برابر می شود.

لطیف صادقی امروز در آیین تجلیل از خادمان اربعین شهرستان دهلران به انجام پروژه های راهسازی در دهلران اشاره کرد و اظهار داشت: ۵۰ کیلومتر خط انتقال آبرسانی به روستاهای هاویان، کاور و قیراب توسط قرارگاه امام حسن(ع) در حال اجرا است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم بام دهلران در دستور کار است و امیدواریم با همکاری همه تکمیل و مردم شهرستان بتوانند از آن بهره مند شوند.

فرماندار ویژه دهلران ادامه داد: در اربعین امسال خدمات به بهترین نحو به زائران در این شهرستان ارائه شد و به واسطه همدلی و هماهنگی مردم و مسئولان ، اعضای شورای تامین ، شورای اداری و ستاد اربعین باشکوهی را شاهد بودیم.

نیازمند گشایش مرز چیلات هستیم

در ادامه امام جمعه دهلران با اشاره به فعالیت ۵۳ موکب در این شهرستان گفت: دهلران با ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک نیازمند گشایش مرز چیلات و تامین سایبان و اقامتگاه برای زائران و موکب های دائمی است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از همه خادمان زائران اربعین ، مردم ، موکب داران و مسئولان و فرماندار ویژه دهلران در ایام اربعین قدردانی کرد.

آیین تجلیل از خادمان اربعین شهرستان دهلران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امام جمعه دهلران و فرماندار ویژه دهلران برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.