کدخبر : 16703
سه‌شنبه 18 اکتبر 2022 - 9:08
فاقددیدگاه

محورهای مواصلاتی استان ایلام ایمن‌سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، از ارتقاء ایمنی محورهای ارتباطی استان ایلام خبر داد و گفت: سلامت تردد و سفر بی خطر برای رانندگان تردد کننده در جاده‌های استان ایلام هدف ارتقا ایمنی جاده‌های استان است.

سید زاهدین چشمه خاور، از ارتقاء ایمنی محورهای ارتباطی استان ایلام خبر داد و اظهار داشت: سلامت تردد و سفر بی خطر برای رانندگان تردد کننده در جاده‌های استان ایلام هدف ارتقا ایمنی جاده‌های استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: در طرح ارتقا ایمنی راه‌های استان ایلام اقداماتی چون به روز کردن علائم و تابلوهای هشداردهنده و بازدارنده لحاظ که در این ارتباظ ۱۳ هزار تابلو راهنمایی و رانندگی تعویض و به روز رسانی شده‌اند.

وی به حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز استان ایلام گریزی زد و گفت: اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز در محور شهرستان‌های ملکشاهی، ایوان و سرابله و مهران به دهلران در حال انجام و این حذف و اصلاح کمک موثر در کاهش تصادفات خواهد داشت.

اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز به گفته سید زاهدین چشمه خاور موثر در کاهش تصادفات جاده‌ای است اما این مقام مسئول در حوزه راهداری تاکید بر آن داشت که بیشترین علت تصادفات در استان ایلام ناشی از خطای انسانی است که لازمه کاهش این آمار نیز آموزش و تقید رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت و  رانند گی در حال خستگی است.

خط کشی بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان ایلام، نصب ۱۳ هزار تابلو هشداردهنده و بازدارنده، اجرای لایه حفاظتی (فوگسیل) و عملیات اجرای میکروسرفیسنینگ در جاده های ایلام از دیگر اقدامات عنوانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بود که گفت: تمام تلاش برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان ایلام در حال انجام است.

منبع: تسنیم

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.