کدخبر : 16680
یکشنبه 16 اکتبر 2022 - 13:10
فاقددیدگاه

پذیرش ۴۸ دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه ایلام

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: ۴۸ نفر در مقطع دکتری پذیرش شده اند که اکنون تمامی این دانشجویان به صورت حضوری در حال حضور در کلاس های درسی هستند.

طاهره افشار مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: در برخی از گرایش رشته های تحصیلی استقبال دانشجویان بیش از سایر رشته ها بوده است که در این زمینه می طلبد دانشگاه نسبت به شناسایی و راه اندازی رشته های جدید کاربردی و پر طرفدار اقدام کند تا در آینده شاهد رشد هر چه بیشتر دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشیم.

وی افزود: در مجموع بیش از نیمی از ثبت نام شدگان دوره های تحصیلات تکمیلی را خانم ها تشکیل داده اند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بیان کرد: ۴۸ نفر در مقطع دکتری پذیرش شده اند که اکنون تمامی این دانشجویان به صورت حضوری در حال حضور در کلاس های درسی هستند.

افشار گفت: ۵۲۸ دانشجوی دوره های تحصیلات تکمیلی، شامل ۴۸۰ دانشجو کارشناسی ارشد و ۴۸ دانشجو دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ در دانشگاه ایلام پذیرش شدند.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۸۰ نفر دانشجویی که در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند، دانشکده ادبیات و علوم انسانی ۱۸۸ نفر، دانشکده علوم پایه ۴۸ نفر، دانشکده کشاورزی ۶۴ نفر، دانشکده فنی و مهندسی ۸۰ نفر، دانشکده الهیات و معارف اسلامی ۲۰ نفر و‌ دانشکده پیرادامپزشکی ۱۰ نفر و ۷۰ نفر نیز از طریق استعداد درخشان وارد این مقطع تحصیلی شدند.

Captcha
Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.