کدخبر : 16649
چهارشنبه 12 اکتبر 2022 - 9:41
فاقددیدگاه

جزئیات خودکشی دختر جوان در ایلام

دادستان ایلام با اشاره به جزئیات خودکشی دختر جوان در ایلام، گفت: دختری که شب گذشته اقدام به خودکشی کرده بود ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد و شایعاتی که مطرح می‌شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی دشمنان است.

به گزارش جامک؛ عبدالوهاب بخشنده اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده،دختر خانمی که دیشب (دوشنبه ۱۸ مهرماه) در شهر ایلام اقدام به خودکشی کرده و جان باخته است هیچ‌گونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضا‌های رسانه ای، کذب محض است.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوفیه دارای سابقه بیماری روانی بوده است؛ وی در اسفند ماه سال گذشته نیز متأسفانه با مصرف قرص اقدام به خودکشی (ناموفق) کرده بود که چندین روز در بیمارستان بستری و تحت دارو و درمان بوده است.

بخشنده عنوان کرد: متوفیه اهل یکی از شهرستان‌های جنوبی استان و در شهر ایلام ساکن بوده است؛ بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، وی هیچ‌گونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضا‌های رسانه‌ای، کذب محض است.

دادستان ایلام تاکید کرد: به محض وقوع حادثه، بلافاصله قاضی کشیک در محل حاضر و جسد متوفیه جهت سیر مراحل قضایی به پزشکی قانونی منتقل گردیده و پرونده تحت رسیدگی است؛ ماجرای خودکشی این دختر خانم هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می‌شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی‌ها و عنادورزی‌های رسانه‌های معاند و دشمنان ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: امیدواریم مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه استان ایلام و بالأخص جوانان و نوجوانان به شایعات توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند.

شامگاه دوشنبه هفته جاری بود که دختر جوانی با سقوط از ساختمان چند طبقه واقع در بلوار امام خمینی (ره) شهر ایلام اقدام به خود کشی کرده بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.