کدخبر : 16517
دوشنبه 19 سپتامبر 2022 - 8:20
فاقددیدگاه

عرضه بیش از ۶ هزار خدمت درمانی به زائران در مرز مهران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی ایلام از ۱۷ شهریور تاکنون بیش از ۶۴۰۰ خدمت درمانی به زائران اربعین در مرز مهران عرضه کرده است.

مهریار سلیمانی با بیان اینکه پایگاه درمان تأمین اجتماعی در پایانه مرزی تا اول مهر باقی خواهد ماند، افزود: پایگاه درمانی این مدیریت با حدود ۳۰۰ نفر از کادر درمان و اداری به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت پایگاه درمانی تأمین اجتماعی تاکنون بیش از ۶۴۰۰ مورد خدمت درمانی به زائران عرضه شده است، گفت: از این میزان بیش از ۲ هزار و ۴۳۵ ویزیت پزشک عمومی، ۱۳۶ خدمت دندانپزشکی، ۶۴۹ مورد تزریقات، ۴۳۱ مورد تزریقات بانوان، ۸۰ مورد فیزیوتراپی، ۱۰۱ مورد آزمایش اورژانسی و ۴۹ مورد اعزام به مراکز درمانی صورت گرفته است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه این مرکز ۲۴ ساعته به زائران خدمت رسانی می‌کند، افزود: واحد داروخانه مرکز نیز به همت سازمان تامین اجتماعی کشور تجهیز شده که بیش از ۹ میلیارد ریال دارو در داروخانه وجود دارد.
مهریار سلیمانی گرمازدگی، تب، بیحالی، ضعف و اسهال را بیشترین علائم مراجعه‌کنندگان عنوان کرد و گفت: اربعین امسال، همکارانمان از ۱۴ استان در مرز مهران مستقر شدند و با همکاری آنان توانسته ایم به مراجعان خدمات درمانی ارائه کنیم.
وی با تأکید بر اینکه هیچ موردی از بیماری‌های واگیردار در این پایگاه مشاهده نشده است، یادآور شد: همکاران اداری روزانه با توزیع آب شرب بهداشتی و سالم، نقش مهمی در کاهش گرمازدگی و رفع تشنگی زائران داشته‌اند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.