کدخبر : 16501
جمعه 16 سپتامبر 2022 - 20:17
فاقددیدگاه

سپاه، پای کار اربعین/ رسانه‌ها در صف اول اربعین هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه در کنار دولت دارای یک قرارگاه اربعین حسینی است گفت‌: اصحاب رسانه و مطبوعات در صف اول اربعین حسینی رسانه ها قرار دارند.

امروز سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام اظهار کرد: رسانه ها کنگره عظیم را به بهترین شکل معرفی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از جذاب ترین کارهای اربعین حسینی نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات است و این پیام دارد که همچنان در صف اول اربعین حسینی رسانه ها قرار دارند افرود: سپاه این فرصت را غنیمت می شمارد و هیچ جلسه ای به اندازه این جلسه برای من خوشحال کننده نیست. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: رسانه ها نقش مهمی در دست یازیدن به قله های پیشرفت و توسعه دارند.

وی ادامه داد: سپاه در کنار دولت دارای یک قرارگاه اربعین حسینی است؛ یک بخش در ایران و یک بخش در عراق فعالیت می کند و اصلی ترین بخش در مرز مهران قرار دارد و همچنان ثقل این‌ جابجایی و تردد زوار اربعین حسینی مهران است.

سردار شاکرمی ادامه داد: اگر‌ مسوولی می خواهد مرز مهران را نادیده بگیرد صادقانه نیست؛ مسوولان مهران را آماده کنند چرا که پیوند دو ملت در مهران است.

وی افرود: ما مسئول هیچ کمیته ای در ستاد اربعین حسینی نیستیم اما عضو تمام کمیته ها هستیم و با نگاه کمیته ها امکانات لازم در اختیار کمیته ها قرار می دهند.

سردار شاکرمی گفت: از استاندار ایلام و مجموعه دولت در استان در پیگیری مسایل مربوط به حوزه اربعین حسینی به ویژه در حوزه زیرساختی تقدیر می کنیم؛ در چند سال آینده با توجه به گرمای هوا استفاده از چادر جواب نمی‌دهد و باید در سال های آتی نسبت به ساخت اماکن و زیرساخت های لازم در زمینه اسکان زوار اربعین حسینی اقدام کرد.

وی ادامه داد‌: مردمی کردن به این معنا نیست که دولت خودش کار کند بلکه باید کارها به مردم واگذار شود، دولت نباید تصدی گری کند و مردم پای کار باشند و ما دنبال مردمی کردن اربعین هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.