کدخبر : 16470
سه‌شنبه 13 سپتامبر 2022 - 9:27
فاقددیدگاه

اقدامات کنترلی در مرز مهران برای امنیت زائران در حال انجام است

فرمانده مرزبانی استان ایلام از تشدید اقدامات کنترلی در مرز مهران برای امنیت زائران خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی با بیان اینکه همه نقاط مرزی استان به تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی مجهز است، اظهار داشت: پوشش امنیتی کامل با به‌کارگیری این دستگاه‌ها و سیستم‌های هوشمند در همه نوار مرز برقرار است.

وی گفت: به صورت همزمان گشت‌هایی با کشور همسایه و هم مرز داریم که با استفاده از همه تجهیزات اپتیکی، الکترونیکی و پایش تصویر در مرز و انسداد مرز به صورت انسانی و به صورت تصویری هیچ مورد امنیتی در مرز نداشتیم.

فرمانده مرزبانی ایلام خاطرنشان کرد: نیروهای مرزبانی در استان ایلام با به‌کارگیری تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف با تقویت بیش از ۴۲۳ کیلومتر نوار مرز از پایانه مرزی مهران تا شعاع امن در حوزه‌های مختلف در حوزه‌های اپتیکی و الکترونیکی توانسته‌اند امنیت کامل ایجاد کند.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی در مرز نداشتیم و در حوزه ایجاد تردد آسان همچنین تسهیل در تردد زائران با تمام توان با برقراری تعامل و همدلی که بین مسئولان درون و برون سازمانی و با دیدارهای مرزی و اقدام دیپلماسی توانستیم یک تردد سهل را برای زائران داشته باشیم و تاکنون نارضایتی خاصی وجود نداشته است.

رستمی ادامه داد: با توجه به اینکه ورود و خروج زائران همزمان صورت گرفته کار ما سنگین شده که با تدابیر و تمهیدات لازم و از خودگذشتگی و ایثار همکاران و سعه صدر مدیریت می‌شود و تاکنون توانسیتم رضایت‌مندی خوبی در مجموعه مامورریت‌هایمان داشته باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.