کدخبر : 16416
یکشنبه 4 سپتامبر 2022 - 7:48
فاقددیدگاه

خدمت صادقانه و بی‌منت نصب‌العین همه مدیران باشد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در پایان هفته دولت و در یک سال کار و تلاش بی‌وقفه، مدیران کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده‌اند، گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت نصب‌العین همه مدیران باشد.

حسن بهرام‌نیا پیش از ظهر امروز در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی که در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در پایان هفته دولت و در یک سال کار و تلاش بی‌وقفه، مدیران کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده‌اند، اظهار داشت: می‌توان عملکرد این یک سال را با عملکرد دولت‌های قبل مقایسه کرد.

وی با عنوان این مطلب که امروز مردم از بلوغ سیاسی خاصی برخوردار و خود  تبیین‌گر هستند و می‌توانند تلاش و عملکرد دولت‌ها را مقایسه کنند، اضافه کرد: زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد خزانه نه تنها خالی، بلکه ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهکاری نیز داشت و دولت جدید برای پرداخت حقوق مشکل داشت، اما به لطف خدا دولت نه تنها در حال پرداخت تمام بدهکاری‌ها است، بلکه در طول این یک سال گذشته نیز کارهای عمرانی و اقتصادی زیادی انجام داده است.

بهرام‌نیا افزود: در دولت قبل روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت می‌کردند که در دولت سیزدهم با تولید انبوه واکسن و واردات واکسن، کرونا کاهش یافت و مدیریت شد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دولت قبل زندگی و سرنوشت مردم را به برجام گره زده بود، گفت: اما این دولت مذاکرات هسته‌ای و برجام را با حفظ سه اصل «حکمت، عزت و مصلحت» پیش می‌برد و  معیشت مردم به زلف برجام گره نزده است.

وی به توفیقات حاصل شده در بخش صادرات به کشور عراق اشاره کرد و گفت: از نظر ریالی ۸۶ درصد افزایش صادرات در طول پنج ماه ابتدایی سال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ایجاد شده است.

 بهرام‌نیا در ادامه گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت نصب‌العین همه مدیران باشد چرا که واژه خدمت صادقانه و بی‌منت برگرفته از حضرت امام(ره) و دولت شهید رجایی و باهنر است.

وی تصریح کرد: رضایتمندی مردم، افتتاح تعداد بیشتری از پروژه‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری از جمله اقدامات مثبت مدیران در طول یک سال خدمت در دولت سیزدهم بود که قابل تحسین و تقدیر است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: امروز خروجی همه اقدامات و تلاش همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، رضایتمندی مردم در همه عرصه‌ها است که این خدمت‌رسانی بی‌وقفه که از شعارهای دولت سیزدهم است باید استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: رضایتمندی مردم، بهترین کلید واژه‌ای است که از امام راحل(ره) و شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگو برجای مانده است و باید میراث‌دار آن باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود رقابت در علم و تلاش برای پیشی گرفتن از سایر مدیران برای خدمت‌رسانی به مردم ارزشمند خواند و گفت: خدمات و خدمت‌رسانی به مثابه دو ماراتن است اما همه برنده نمی‌شوند و فقط یک نفر اول می‌شود.

وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و پاسداشت ولی نعمت حترام و تکریم او است و رضایتمندی مردم نصب‌العین هم مدیران دولت سیزدهم در استان است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به موضوع کنگره بزرگ اربعین گفت: بسته شدن مرز از جمله بدترین خبرهای دوران زندگی من بود، اما بنده مدال نوکری امام حسین(ع) و زائران اباعبدالله(ع) را بروی لباس خود نصب کرده‌ام و مدیران هم این مدال را نصب کنند.

وی با اشاره به اینکه شب بسته شدن مرز  مردم با تابلوها در دست زائران را هدایت می‌کردند، اضافه کرد: ما در شب بسته شدن مرز تا ساعت ۱۲ شب شورای تامین برگزار کردیم و اعضای شورای تامین تا نزدیک صبح استان را رصد کردند که قابل تحسین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.