کدخبر : 16127
سه‌شنبه 26 جولای 2022 - 9:50
فاقددیدگاه

جزئیات بیشتر در مورد درگیری در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام

در پی ایجاد درگیری بین همراهان بیمار با پزشک جوان در اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام، پس از پیگیری و بررسی، ابعاد تازه ای از علت درگیری مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، فیلم درگیری بیمار و پزشک اورژانس بیمارستان امام(ره) در حالی در فضای مجازی منتشر شد که تنها درگیری بیمار و عکس العمل پزشک نشان داده شده و قضاوت های یک طرفه ای مبنی بر مقصر بودن پزشک در اذهان عمومی شکل گرفته است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در دقایق اولیه آن اتفاق، پس از پیگیری رسانه ها، بر اساس رسالت خود فقط صحت درگیری را تایید کرده بود و مقرر شد که پس از انجام مصاحبه با پزشک جوان و بررسی ابعاد موضوع، خبر رسمی آن منتشر شود اما بر خلاف تصور، اخبار دیگری نیز به نقل از روابط عمومی دانشگاه منتشر شده بود.

لذا پس از پیگیری و بررسی موضوع یادشده مشخص شد که بیمار بدون ویزیت و معاینه پزشک عمومی به اینترن بخش اطفال مراجعه کرده و پس از دریافت نسخه بدون مهر و امضا از طرف اینترن، مصرانه خواهان تایید و ثبت الکترونیکی آن بوسیله پزشک عمومی بوده که این موضوع برای پزشک قابل قبول نبوده و باعث مشاجره لفظی و در نهایت درگیری متقابل شده است و کلیپ منتشر شده فقط بخشی از درگیری را به نمایش گذاشته و درگیری همراهان بیمار با پزشک در داخل اتاق پزشک به تصویر کشیده نشده است.

ضمناً بر خلاف اخبار منتشر شده که در قالب مصاحبه در بعضی رسانه ها از زبان روابط عمومی منتشر شده، پزشک جوان فاقد هرگونه پرونده ای بوده اما سابقاً یک نفر همراه بیمار به شکلی مشابه با این پزشک درگیر شده است.

لذا با توجه به انتشار اخبار و فیلم ناقص در خصوص موضوع فوق بعلت نشر غیر مجاز ویدئوی ضبط شده که باعث آزردگی خاطر همشهریان عزیز شده، دانشگاه علوم پزشکی ایلام حق شکایت از شخص ناشر فیلم را برای خود محفوظ می داند.  

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.